close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שמירת הבית עם סורגים מברזל

מערכת שורשכו אייר, תשעה15/05/2015

תגיות:
סורגים
צילום: יח"ת חברת א.י.ל סורגים
יש לא מעט אנשים שחוששים להתקין סורגים על החלונות. הם מפחדים לאבד את התחושה המוארת של הבית, חוששים מחסימה של הנוף או פשוט לא רוצים סורג לא אסתטי על החלון שלהם. עולם הסורגים עבר תהפוכות בשנים האחרונות והיום אפשר למצוא יותר ויותר אפשרויות עיצוביות, מה שמקל קצת על התחושה החונקת. בעיקר, מומלצים היום סורגים העשויים ברזל ומאפשרים לנו לעצב משהו ייחודי ואסתטי הרבה יותר.

ההגנה המיידית הטובה ביותר נגד פורצים
למה בכלל כדאי לבחור בסורגים? בעידן שבו אנחנו שומעים על פריצות מדי יום, כמעט בכל מקום בארץ, ההגנה המיידית והפשוטה ביותר היא סורג ובריח על החלון.

סורגים חזקים שניתנים לנעילה או אינם דינמיים, העשויים מברזל איכותי ועמיד, הם הגנה מצויינת. פורץ יחשוב פעמיים האם לנסות לחדור את הסורג, אם בכלל, או לוותר ולחפש בית אחר. כיום אין ספק שלצד האזעקות, הכספות וכל שאר אפשרויות ההגנה, סורג הוא הגנה פשוטה וזולה מאד, בהשקעה חד פעמית בסיסית בלבד.

לבחור סורג מברזל – לבחור סורג לטווח ארוך
אף אחד מאיתנו לא רוצה להשקיע בסורגים שלאחר שנה או שנתיים נצטרך להחליף במשהו חדש, לכן הבחירה הטובה ביותר היא כמובן סורגים מברזל. סורג מברזל הוא סורג עמיד מאד, שכמעט ולא ניתן לפרוץ דרכו. גם ילדים שמשחקים בקרבת החלונות או המרפסות לא יוכלו לנענע את הסורג ולהפיל אותו, מה שעלול לגרום לבעיית בטיחות. מדובר במוצר עמיד וחזק, הטוב ביותר בתחום הסורגים.

לצד היתרון הבטיחותי, היום אפשר למצוא מגוון עצום של סורגים מעוצבים מברזל, במגוון סגנונות, בצבעים שונים ובדרגות צפיפות שונות. כך כל אחד מאיתנו יכול לבחור סורג שיתאים לחלון וייצור תחושה בטוחה יותר בבית, מבלי להתפשר על המראה או לחסום את האוויר ואת האור. אפשר להתקין סורגים מברזל במרחק מה מהחלון עצמו ולעטר אותם במגוון רחב של עיטורים שונים. 

גרים בקומת קרקע? אל תוותרו על סורגים מברזל
אם אתם מתגוררים בקומת קרקע, החשיבות של התקנת סורגים מברזל הופכת אפילו יותר מהותית. פריצות לבתים מתרחשות לא מעט בבתים צמודי קרקע או בדירות שנמצאות בקומת הקרקע של הבניין.

עבור פורצים מדובר בהזדמנות קלה יחסית למצוא שלל ולכן אם אתם עוברים לבית או דירה כזו, אל תהססו לרגע. סורגים מברזל יגרמו לכם להרגיש בטוח יותר גם בדירות נמוכות קומה ולהבטיח שאף אחד לא יוכל לפרוץ אל תוך הדירה.

כדי להתקין סורגים מברזל צריך לפנות לחברות מתמחות, הן יציגו בפניכם קטלוגים של מוצרים שונים מהם תוכלו לבחור את הסורגים שהכי מתאימים לכם. העלויות משתנות בהתאם לאיכות הסורג, למספר החלונות ולגודל החלונות ומומלץ לקבל הצעות מחיר מכמה חברות לפני שבוחרים סורג מסוים. ביחרו תמיד בחברה מוכרת, עם מוניטין מעולה ושיש למוצרים שלה תו תקן ישראלי.
הוסף תגובה
סורגים
צילום: יח"ת חברת א.י.ל סורגים
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה